خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران:

تهران نیازمند نگاه و حمایتی ویژه از سوی مدیران ارشد کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۳۱

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تاکید کرد: تهران، با توجه به وسعت و تراکم جمعیت و به جهت پیشگیری از بحران‌‌هایی که می‌‌‌توانند به یک چالش ملی تبدیل شوند نیازمند نگاه و حمایتی ویژه از سوی مدیران ارشد کشور است.

به گزارش ایلنا، محمد سالاری به مناسبت سالگرد حادثه تلخ پلاسکو در اینستاگرام خود نوشت: 

در سالگرد حادثه تلخ پلاسکو یاد شهدای آتش‌‌‌نشان را گرامی می‌‌‌داریم و برای آنانی که در این لباس مقدس، شجاعانه زندگی و امید را از دل آتش به جامعه هدیه می‌‌‌دهند، سلامتی و موفقیت روزافزون آرزو می‌‌کنیم.

با سوختن و آوار شدن پلاسکو، کوهی از ضعف‌‌‌ها در پیشگیری از حوادث و مدیریت بحران در تهران نمایان شد و نگران‌‌‌کننده است که پس از گذشت دو سال از این مصیبت بزرگ، پایتخت همچنان با ساختمان‌‌‌‌‌‌های ناایمن، فقدان قانون مدیریت یکپارچه شهری، ضعف امکانات به دلیل نداشتن درآمد پایدار و کمبودهای بسیار دیگری روبه‌‌‌روست که می‌‌‌‌تواند هر حادثه مشابهی را به یک فاجعه تبدیل کند.

کلانشهر تهران، با توجه به وسعت و تراکم جمعیت و به جهت پیشگیری از بحران‌‌هایی که می‌‌‌توانند به یک چالش ملی تبدیل شوند نیازمند نگاه و حمایتی ویژه از سوی مدیران ارشد کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز