خبرگزاری کار ایران

هاشمی خطاب به سالاری و اعطا:

اگر می‌خواهید قهر کنید تنها ۱۰ دقیقه زمان دارید

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۶۵

تصویب ماده مربوط به تهیه سند احیای زیست شبانه در کلان شهر تهران حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در نوبت عصر بررسی فصل سوم برنامه پنج ساله شهرداری را با عنوان پایداری اجتماعی و فرهنگی با شهروندان مشارکت‌جو بررسی کردند.

ماده ۶۷ این فصل که شهرداری را موظف می‌کرد در چارچوب محله‌گرایی، تقویت هویت محله‌ای و بهره مندی از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و اجتماع‌محور، لایحه نظام‌نامه محله‌ای شهروندان در مدیریت شهری را تدوین کنند، به تصویب رسید.

در ماده ۶۸ نیز شهرداری موظف شد به منظور ارتقای زیست‌پذیری و توسعه فضاهای عمومی مولد و پایدار تا پایان سال اول سند احیای زیست شبانه در کلان‌شهر تهران را جهت تصویب به شورا ارائه کند که در جریان بررسی این ماده زهرا صدراعظم نوری پیشنهاد داد: رویکردهای اجتماعی و فرهنگی در این بخش دیده شود.

این پیشنهاد نوری مورد مخالفت اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی قرار گرفت زیرا آنها اعتقاد داشتند در حال حاضر زیست شبانه متولی مشخصی ندارد و با آوردن محورهای اجتماعی و فرهنگی ساماندهی زیست شبانه دشوارتر خواهد شد.

محسن هاشمی نیز در جریان بررسی این ماده به شوخی گفت: من با زیست شبانه مخالفم و معتقدم باید ۱۰ شب بخوابیم و ۵ صبح بیدار شویم. برنامه‌ریزی برای زیست شبانه مادر و پدرها را نگران می‌کند؛ زیرا بچه ها که زیاد بیرون می مانند؛ ما پدر و مادرها نگران می شویم و در کل بیرون‌روی نصف شب کار خوبی نیست.

سالاری و اعطا به حالت قهر از صندلی خود بلند شدند که هاشمی به شوخی خطاب به آنها گفت: برای قهر کردن مانند من تنها ۱۰ دقیقه زمان دارید.

علیخانی به شوخی به سالاری گفت: همه ما کار داریم و اگر قرار است برویم همه باید با هم برویم.

در نهایت این بند با تایید پیشنهاد نوری به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز