خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

٢٢ استان درگیر برف و کولاک/امدادرسانی به بیش از ۱۱ نفر

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۱۲

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به یازده‌ هزار و ۱۴۰ نفر در ۲۲ استان درگیر برف و کولاک خبر داد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملیات برف و کولاک از ٢٥ لغایت ٣٠ دی گفت: ٢٢ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، قزوین، سمنان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان متاثر از برف و کولاک هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده، ادامه داد: طی این عملیات در ١٢٦ محور کوهستانی به ١١١٤٠ نفر امدادرسانی شده و برای ٥٠٤ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ٨ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و ٩٢٣ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در این عملیات ٢٢٤ تیم شامل ٧٩٤ نفر حضور داشتند، تصریح کرد: ٤٢٦بسته غذایی، ٤٤٤تخته پتو، ٥٦٥بطری آب معدنی، ٦٨٠قوطی کنسروجات، ٢٨٥قرص نان، ١٠٧کیلوگرم خرما، ١٠١٣بسته بیسکویت توزیع شده است. 

به گفته سلیمی امدادرسانی در آذربایجان غربی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز