خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات خبر داد:

۱۵ استان درگیر سیل و آب‌گرفتگی/خبری از ۴ مفقودی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۰۰

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۵٢٤٠ نفر در ١۵ استان سیل‌زده کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی (رییس سازمان امداد و نجات) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات عملیات سیل و آبگرفتگی طی 72 ساعت گذشته گفت: ١٥ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

وی با بیان اینکه به ١٣١ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شده‌است، خاطرنشان کرد: تاکنون به ٥٢٤٠ نفر امدادرسانی شده‌است و ٧٧ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند. همچنین اسکان اضطراری برای ٤٥٨ نفر فراهم شده‌است.

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به ٤ مفقودی در مناطق رودبار چیره و فومن در استان گیلان گفت: از ٢٣٦ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است و ٩ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه ١٨٨ تیم شامل ٧٨٢ نفر در این عملیات‌ حضور داشتند، تصریح کرد: ١٠٢ دستگاه چادر، ١٧٢٩ تخته پتو، ٦٢٠ تخته موکت، ٢٦٠٠ کیلوگرم نایلون نیز توزیع شده‌است.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات امدادرسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز