خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

توضیحات سازمان حفاظت محیط زیست درباره آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۰۱

سازمان حفاظت محیط زیست اطلاعیه شماره یک خود را درخصوص ششمین آزمون فراگیر مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۷ برای مشاغل کارشناسی و مامور اجرایی محیط زیست منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت‌‌‌نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ می‌رساند در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب در (سازمان حفاظت محیط زیست) از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه‌‌‌شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می‌‌یابد.

متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیرفعال خواهد شد.

داوطلبان متقاضی استخدام می‌‌‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ (همزمان با شروع ثبت نام) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار داده خواهد شد مراجعه کنند.

ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت‌‌نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصارا از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می‌شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز