خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

ایران از امنیت بالایی برخودار است

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۱۳

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایش معاونان ناجا گفت: باید مراسم ۲۲ بهمن امسال مانند سنوات گذشته و حتی پرشورتر از قبل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در همایش معاونان اجتماعی ناجا گفت: یکی از موضوعاتی که وظیفه معاونت اجتماعی است ایجاد احساس امنیت در جامعه است.

وی ادامه داد: کشوری هستیم که در منطقه پر آشوب قرار داریم اما خوشبختانه از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستیم اما گاهی اوقات با توجه به ناامنی‌هایی که در اطراف ما وجود دارد این احساس امنیت دچار خدشه می‌شود و معاونت اجتماعی وظیفه احساس امنیت در جامعه ارتقا بخشد.

 فرمانده ناجا با بیان اینکه اهداف نیروی انتظامی در سال ۹۷ مشخص شده و به همه معاونت های اجتماعی ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های معاند سال ۹۷ را برای ایجاد آشوب و ناامنی انتخاب کرده بودند که موفق نشدند و خوشبختانه با هوشیاری پلیس اهداف آنها به نتیجه نرسید ما باید هم این آمادگی را برای سال ۹۸ حفظ کنیم به ویژه اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و باید مراسم ۲۲ بهمن امسال مانند سنوات گذشته و حتی پرشورتر از سنوات گذشته برگزار شود.

او افزود:‌ برآورد ما این است که مردم بیش از قبل حضور خواهند داشت و باید هوشیاری خودمان را حفظ کنیم، حتما معاندین به دنبال این هستند که این صلابت و همدلی را در ۲۲ بهمن برهم بزنند و باید تمام فعالیتمان بر این باشد که مراسم باشکوهی برای چهل سالگی انقلاب برگزار شود و باید مراقبت های لازم را داشته باشیم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز