خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقی با ۳۰۰ باطری مسروقه خودرو / پرش از ارتفاع ۱۲ متری برای فرار از دست پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۳۳

معاون مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارقی خبر داد که برای فرار از دست پلیس از ارتفاع ۱۲ متری به پایین پرید و راهی بیمارستان شد و گفت: متهم با ۱۲ فقره سابقه کیفری به سرقت حدود ۳۰۰ عدد باطری خودرو در طول یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه، شمس الدین میرزکی، در تشریح این خبر، گفت: ساعت ۱۰ صبح،  پنجمین روز از دی ماه امسال، ماموران گشت پلیس آگاهی پایتخت، در محدوده خیابان هفتم تیر، یک دستگاه خودروی سواری را مشاهده و با توجه به ظن مسروقه بودن آن، مشخصاتش را از مرکز کنترل پلیس آگاهی پایتخت استعلام کردند که مشخص شد این خودرو مسروقه است.

ماموران به راننده خودروی مسروقه دستور توقف دادند اما وی علیرغم شنیدن دستور پلیس با سرعت از محل دور شده و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از دست پلیس فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد تا این که در نهایت در بزرگراه رسالت به دلیل سرعت زیاد و عدم تعادل با گاردریل برخورد و متوقف شد اما راننده برای فرار از دست ماموران، از خودرو پیاده و خود را از پل رسالت به پایین پرت کرد.

سارق مذکور پس از پریدن از بالای پل که ۱۲ متر ارتفاع داشت، دچار آسیب و شکستگی اعضای بدن از جمله فک، صورت و دست شد که بلافاصله با هماهنگی ماموران گشت انتظامی و حضور پزشک اورژانس تحت مداوای اولیه قرار گرفته و متعاقبا به بیمارستان منتقل شد.

خودروی متهم که دچار آسیب جدی شده بود به پارکینگ منتقل شد و در بازرسی از آن هشت دستگاه باطری مسروقه خودرو و یک دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

متهم پس از طی دوره درمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت، منتقل شد و در تحقیقات انجام گرفته با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲ فقره سابقه کیفری در پرونده دارد، به جرایم خود مبنی بر سرقت ۳۰۰ دستگاه باطری خودرو پس از آزادی یک ماهه اش از زندان اعتراف و اقرار کرد که هر دستگاه باطری را به قیمت ۶۰ هزار تومان به مالخران اموال مسروقه در جنوب تهران به فروش می رسانده است.

سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی"، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، در پایان خاطر نشان کرد: سارق به دستور بازپرس شعبه پنجم ناحیه هفت تهران با قرار چند میلیارد تومانی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز