خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۴۷

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار  احمد طاهری درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر هنگام گشت زنی های هدفمند، در محور "بزمان به سمت دلگان" به یک دستگاه نیسان سفیدرنگ مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به خودروی مذکور فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت جاده خاکی دور زده و ۲ نفر سرنشین آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

سردار طاهری بیان کرد: پلیس نیز با رعایت کامل قانون به کارگیری سلاح مقابله به مثل کرده که در این هنگام نیسان مذکور در شیارهای خاکی منطقه متوقف شده و قاچاقچیان درحال تیراندازی اقدام به تخلیه کیسه های حامل مواد از داخل خودرو و سوزاندن آنها کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در همین هنگام یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۲ دستگاه موتورسیکلت "تریل" نیز از مسیر خاکی پشت سر اشرار به کمک آنها آمده و درگیری مسلحانه طرفین شدت گرفت.

وی ادامه داد: با ملحق شدن نیروهای کمکی به تکاوران پلیس، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ دیدند اقدام به آتش زدن گسترده مواد کرده و با استفاده از موتورسیکلت ها و خودروی پژوپارس و وضعیت جغرافیایی منطقه  پا به فرار گذاشتند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام مسئول با اشاره به توقیف خودروی نیسان گفت: در بررسی محل درگیری مقدار یک تن و ۸۵۵ کیلو گرم مواد سوخته و ۱۴۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بسته های سالم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با سوداگران مرگ به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها را نمی دهد، گفت: تلاش ها برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز