خبرگزاری کار ایران

بازداشت شرور سابقه‌دار به جرم ضرب و جرح ماموران شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۶۴

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش این محدوده، گفت: این متهم به جرم ضرب و جرح تعدادی از ماموران شهرداری تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "صادق قره باقری"، گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی در یکی از پارک‌های تهران اقدام به درگیری و نزاع با ماموران شهرداری کرده است، تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم که اراذل و اوباش سابقه دار است، چندی پیش با چند تن دیگر به دلیل خصومت های شخصی درگیر شده و خلال این درگیری که در پارک مذکور روی داده بود تعدادی از ماموران شهرداری را نیز که در محل حضور داشته و سعی در وساطت داشتند، مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس متواری شده است.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مخفیگاه متهم که وی پس از درگیری در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می کرد، شناسایی شد و متعاقبا با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ قره باقری، عنوان داشت: متهم به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد و در بررسی های انجام شده وی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

گفتنی است، پس از دستگیری این متهم، شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ نیز به خاطر عملکرد مناسب و به موقع پلیس در خصوص دستگیری سریع متهم، تقدیر و تشکر کرد و اقدامات پلیس را ستودنی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز