خبرگزاری کار ایران

اکبری‌پور خبر داد:

دستگیری دو نفر از ضاربان محیط‌بانان صومعه‌سرایی

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۲۹

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان گیلان از شناسایی و دستگیری دو نفر از ضاربان محیط‌بانان صومعه‌سرایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ساسان اکبری‌پور اظهار داشت: امروز درگیری بین محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست استان و تعدادی از شکارچیان غیرمجاز در محدوده پناهگاه حیات‌وحش سرخانکل تالاب بین‌المللی انزلی رخ داد که دو نفر از نیروهای یگان، به شدت زخمی و یک نفر نیز به گروگان گرفته شد.

وی با اشاره به وخامت حال یکی از مجروحان این حادثه افزود:‌ شکارچیان با سلاح سرد و اسلحه شکاری به محیط بانان حمله کردند که در این درگیری دو نفر از نیروها از ناحیه سر و صورت مجروح و برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(‌ره) صومعه‌سرا منتقل شدند.

اکبری‌پور در توضیح سرنوشت محیط‌بان به اسارت گرفته شده توسط شکارچیان بیان داشت: با همکاری نیروهای انتظامی و سایر ارگان‌های مربوطه ، محیط‌بان گروگان گرفته شده پس از مدتی آزاد شد اما شکارچیان متخلف از صحنه درگیری متفرق شده و فرار کردند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست گیلان ، از همان ساعت های اولیه درگیری ، با اخذ دستور مقام قضایی، دستگیری شکارچیان متخلف در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با کمک عوامل انتظامی، دو نفر از ضاربان محیط بانان دستگیر شده و از آنان دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان و فرماندار صومعه سرا نیز در بیمارستان حضور یافته و از محیط بانان مجروح عیادت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز