خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده:

باید از میدان راه‌آهن تا بزرگراه حکیم نمادهای کارگری نصب شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۷۲

عضو شورای شهر تهران گفت: قرار است از میدان راه‌آهن تا حکیم در این خیابان چند نماد کارگری و عناصر زیباشناختی مرتبط تعبیه شود و با بازگشت این لایحه به کمسیون معلوم نیست بار دیگر چه زمانی در صحن آن را بررسی کنیم.

به گزارش ایلنا، افشین حبیب‌زاده در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه مطالعات ساماندهی و به‌سازی محور خیابان کارگر گفت: اصل پیشنهاد این بوده که نمادهای کارگری را در این خیابان که به نام کارگران بوده و جزء پرترددترین خیابان‌های شهر محسوب می‌شود را نصب کنند.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:  اگر برخی با بندهایی از این لایحه مخالفتی دارند آن را اصلاح کنند؛ نه اینکه به طور کلی لایحه را کنار بگذارند و بگویند طبق طرح تفصیلی انجام شود. این یعنی به تعویق انداختن اصل کار.

وی تاکید کرد: قرار است از میدان راه‌آهن تا حکیم در این خیابان چند نماد کارگری و عناصر زیباشناختی مرتبط تعبیه شود. اگر این لایحه برگردد مشخص نیست چه زمانی بخواهند دوباره  آن را به صحن بازگردانند. بنابراین نباید این فرصت را از دست داد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه درنهایت لایحه مطالعات ساماندهی و به‌سازی محور خیابان کارگر به کمیسیون بازگشت داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز