خبرگزاری کار ایران

خودکشی یک مدیر شرکت حمل و نقل به دلیل سرقت 7 میلیاردی/معرفی تعدادی متهم در دست‌نوشته

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۹۸

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف جسد متعلق به مدیر یکی از شرکت های خصوصی فعال در زمینه حمل و نقل عمومی در محل سکونتش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف جسد متعلق به مدیر یکی از شرکت های خصوصی فعال در زمینه حمل و نقل عمومی در محل سکونتش خبر داد. 

وی ادامه داد: ساعت 22:30 روز شنبه مورخه 08/10/1397 کشف جسدی در یک خانه مسکونی در منطقه نارمک تهران به اداره دهم ویژه قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. 

معاون مبارز با جرائم پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل کشف جسد و بررسی صحنه، مشخص شد مردی حدودا 50 ساله که مدیرعامل شرکتی خصوصی در زمینه حمل و نقل عمومی نیز بوده با شلیک یک تیر از سلاح شکاری به ناحیه سر خود، به زندگی خود پایان داده است. 

سرهنگ علیپور تصریح کرد: در بررسی صحنه کشف جسد دست نوشته ای از متوفی کشف شد که در آن قید شده که متوفی به خاطر سرقت بیش از 7 میلیارد تومان از اموال شرکتش اقدام به این کار کرده و در پایان دست نوشته اش نیز تعداد از افراد را به عنوان متهمان این سرقت 7 میلیارد تومانی معرفی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز