خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد؛

توضیحات معاون‌پزشکی دانشگاه‌آزاد درباره آخرین روند درمان دانشجویان مصدوم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۲۸۰

معاون پزشکی دانشگاه آزاد آخرین روند درمان مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویانرا تشریح کرد.

محسن نفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه مصدومانی که در حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات آسیب‌دیده‌اند از رسیدگی بیمارستان راضی و چه اقداماتی برای آنها آنجام می‌دهید، گفت: من تا ساعت ۲ بعدازظهر آنجا بوده‌ام. خانواده مصدومان از روند درمان راضی هستند.

وی ادامه داد: ۱۶ نفر از مصدومان در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری هستند که تاکنون ۹ نفر مرخص شدند و ۷ نفر دیگر نیز همچنان در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند. تا ظهر امروز هفت مصدومی که در آی‌سی‌یو بیمارستان امام‌خمینی(ره) بستری بودند هوشیاری خود را به دست آوردند اما با توجه به اینکه این افراد تروماهای زیادی داشتند نیاز به عمل‌های متعددی دارند.

نفر تاکید کرد: این هفت مصدوم بستری در آی‌سی‌یو بیمارستان امام(ره) تحت کنترل یک پزشک هستند چراکه درمان آنها به‌صورت تخصصی دنبال شود. بخش آی‌سی‌یو بیمارستان مجهز به تمامی امکانات است و متخصص به‌صورت مداوم در این بخش مستقر است‌.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد گفت: وضعیت عمومی این افراد بهتر و مرحله خطر رفع شده است. طبق صبحت‌هایی که با خانواده این افراد داشتیم تنها نگرانی‌شان تامین دارو بود که گفتیم داروها فراهم است و در صورت نیاز دیگر داروها را تهیه می‌کنیم.

وی در پایان متذکر شد:تیم‌های پیگیری دانشگاه به‌صورت شبانه‌روزی در بیمارستان‌هایی که مصدومان این حادثه بستری هستند حضور دارند. در حال حاضر در بیمارستان شریعتی ۲ مصدوم، بیمارستان رسول‌اکرم ۳ نفر و در بیمارستان عرفان نیایش ۴ مصدوم بستری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز