خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران:

طرح جمع‌آوری مخازن پسماند از سطح شهر جدی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۲۹

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اظهار کرد: مسائلی که پیرامون جمع‌آوری مخازن پسماند از سطح شهر مطرح شده است، خیلی جدی نیست.

زهرا صدراعظم نوری (رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص مخازن زباله‌های پایتخت گفت: مخازن پسماند دارای یک سری مشکلات محیط‌زیستی هستند که به همین دلیل مساله جمع‌آوری آنها مطرح شد، اما این موضوع خیلی جدی نیست.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ادامه داد: این مخازن عاملی برای جذب حیوانات و حشرات موذی هستند و زباله‌ربایی نیز از طریق آنها انجام می شود.

صدراعظم نوری خاطرنشان کرد: این مخازن روی رفتار شهروندان تاثیرگذارند؛ چراکه با وجود آنها شهروندان در هر زمانی می‌توانند اقدام به ریختن زباله‌های خود کنند که این برای نظافت شهر خوب نیست. به همین جهت لازم است درخصوص این موضوع یک بازنگری صورت گیرد و بررسی شود که آیا برای سطل‌های زباله نیازی به جایگزین وجود دارد یا خیر؟

وی افزود: این بازنگری و مطالعه قرار است در قالب طرح جامع مدیریت پسماند انجام شود که کار مطالعه آن آغاز شده است. مطالعه روی این طرح حدود ۱۸ ماه به طول می‌انجامد و طی این زمان به موضوع جمع آوری مخازن زباله نیز پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز