خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت:

طرح نظام ارجاع به تدریج در تمام مناطق کشور عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۸۳

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در آینده، طرح نظام ارجاع به تدریج در تمام مناطق کشور عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایلنا، قاسم جان‌‌‌بابایی در جلسه نظام ارجاع، طرح نظام ارجاع را تحول بزرگ در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برشمرد و گفت: در آینده، طرح نظام ارجاع به تدریج در تمام مناطق کشور عملیاتی شده و گام بلندی در راه رضایتمندی خدمت‌‌گیرندگان برداشته خواهد شد.

وی بر آمادگی کامل حوزه درمان برای استقرار نظام ارجاع تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی دو مقوله مهم در اجرای موفق این برنامه است.

همچنین در این جلسه علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن اشاره به اهمیت استقرار نظام ارجاع تصریح کرد: نظام ارجاع یا سطح‌بندی خدمات علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های سلامت، مزایای بسیاری برای آحاد ملت خواهد داشت.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات با محوریت عدالت و تاکید بر پاسخگویی منطبق بر نظام سطح بندی مهمترین اهدافی است که در نظام ارجاع  در بستر پرونده الکترونیک سلامت بیمار دنبال می‌شود.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی در بالاترین سطح میان معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت برای اجرای کامل این طرح وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز