خبرگزاری کار ایران

سید محمود میرلوحی:

آثار هنری باید به شهر بازگردند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۷۲

رئیس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه از ششمین دوسالانه مجسمه‌سازی شهری که در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود، بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، سید محمود میرلوحی در جریان این بازدید با بیان اینکه این نمایشگاه بسیار زیبا و دیدنی است، گفت: به عقیده من بازدید از این نمایشگاه‌‌‌‌ها به عبارتی تقدیر و قدردانی از هنرمندان و افرادی است که به کوشش آنها این موقعیت‌‌‌های دیدنی شکل گرفته است.

وی افزود: در کلانشهرها، سازه و بتن اجازه دیدن افق را به کسی نمی‌‌‌دهد اما باید کاری کرد که ساکنان شهر احساس آرامش کنند و شورای پنجم هم روی این مسئله تاکید دارد، ما باید برگردیم و با تلاش جمعی سعی کنیم چهره شهر زیبا شود و یکی از این تلاش‌‌‌ها، همین توجه به لطافت و نرمی آثار هنری است.

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این آثار هنری باید به شهر بازگردند.

میرلوحی از افرادی که برای این آثار زحمت کشیدند، تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر این آثار ساخته شود و مردم با آنها ارتباط برقرار کنند و با آنها عکس بگیرند.

در این نمایشگاه که تا سوم دی ادامه دارد، ماکت‌‌‌هایی از مجسمه‌‌‌سازان ایران برای نصب در معابر مختلف شهری تهران به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز