خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۶۴ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس کهنوج

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۳۰

فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۶۴ کیلو تریاک به مرکز کشور در درگیری مسلحانه پلیس کهنوج با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار رضا بنی‌اسدی فر درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از قصد سوداگران مرگ جهت انتقال یک محموله موادمخدر به مرکز کشور از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در محور کهنوج-فاریاب به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و به آنها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها بدون توجه به فرمان ایست پلیس، پس از تیراندازی به سوی ماموران، از محل متواری شدند که در عملیات تعقیب و گریز ، ماموران با به کارگیری قانون سلاح و نیز اقدامات تامینی و امنیتی، خودروهای اشرار را متوقف کردند.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به توقیف ۲ دستگاه پژو تصریح کرد: در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و ۵۶۴ کیلوتریاک به همراه یک قبضه سلاح ممنوعه و مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان و مناطق صعب العبور با تمام توان در عرصه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می کند و در این میان در جهت کاهش عرضه مواد افیونی لازم است زمینه های گرایش به مواد افیونی را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز