خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ورود مجلس به پرونده مرگ دو دانش‌آموز زاهدانی/ دانش‌آموزان به‌راحتی جانشان را در مدرسه از دست می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۸۵۶

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ورود مجلس به پرونده مرگ دانش‌آموزان زاهدانی خبر داد.

داود محمدی (عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یکی از مراکز آموزشی استان زاهدان و مرگ دو دانش‌آموز بر اثر آن گفت: این مساله امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح و قرار شد که کمیسیون هر چه زودتر این مساله را بررسی کند تا مقصران آن شناسایی شوند، اما مشکلی که وجود دارد این است که وقتی این اتفاقات می‌افتد، بعد از مدتی به فراموشی سپرده می‌شود، پس باید به طور جدی به این مساله بپردازیم، زیرا نبود تجهیزات مساله مهمی در آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: چند سالی است که آموزش و پرورش در بحث تجهیزات و نوسازی به واسطه اعتبارات مشکل پیدا کرده است و این چیزی نیست که بتوان به راحتی گذاشت. شاید اگر ساخت و ساز یک مرکز یا حتی استادیوم رها شود، مشکلی پیش نیاید اما مدرسه چیزی نیست که بخواهیم آن را رها کنیم. بخصوص مدرسه‌ای که دایر است، باید به بحث تجهیزات آن به طور جدی پرداخته شود.

محمدی با بیان حائز اهمیت بودن بحث اعتبارات در اینگونه مسائل گفت: اعتبارات نوسازی و تجهیرات مدارس خیلی مهم است و از طرفی ما باید یک آسیب شناسی جدی در این زمینه داشته باشیم، زیرا در میان تمام مشکلاتی که مدارس دارند مساله تجهیزات و نوسازی از مشکلات دیگر واجب‎تر است. ما در هم مجلس باید این مساله را دنبال کنیم و مسئولان نیز در این زمینه باید پاسخگو باشند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این که یک دانش‌آموز جانش را به این راحتی از دست می‌دهد، مساله ساده‌ای نیست و نباید به سادگی از آن گذاشت. وقتی چنین حوادثی در مدارس زیاد رخ می‌دهد، نباید خساست به خرج داد و باید زودتر مسائل اعتباری را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز