خبرگزاری کار ایران

عارف:

تهران فقط خیابان انقلاب به بالا نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۳۷۸

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استان تهران تنها شهر تهران نیست و شهر تهران فقط خیابان انقلاب به بالا نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محمدرضا عارف در جلسه تودیع و معارفه استاندار تهران گفت: به طور طبیعی هر قانون هزینه ای دارد یکی از این هزینه‌های قانون مترقی و خوب از دست دادن آقای مقیمی در استان تهران بود البته ایشان همیشه از قانون منع بکارگیری بازنشستگان حمایت می کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات استان تهران گفت: مهمترین ویژگی استان تهران داشتن شاخص‌های توسعه متوازن است نکته‌ای که باید مورد توجه مدیران باشد این است که استان تهران تنها شهر تهران نیست و شهر تهران فقط خیابان انقلاب به بالا نیست بیش از این نمی خواهم در خصوص مشکلات و مسائل استان تهران به ویژه شهرستان‌های استان صحبت کنم.

او ادامه داد: اقدامات ارزشمندی در خصوص استان تهران انجام گرفته است، اما فرسودگی مدارس و بیمارستان از دیگر معضلات استان تهران است و مدارس استان تهران در شاخص فرسودگی مدارس جزو دو الی سه استان اول هستند. وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای وجود دارد البته اقدامات ارزشمند و خوبی انجام گرفته است.

وی با اشاره به جلسات مکرر مجمع استان تهران با استاندار تهران گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی وجود داشته و کارها دنبال شده است اما کماکان بحران ها اولویت ها و چالش هایی را که در زمان معارفه آقای مقیمی مطرح کردیم همچنان وجود دارد از جمله بافت‌های فرسوده و مقاوم سازی ساختمانها بحث جدی است که با آن روبرو هستیم تقویت مدیریت بحران  استان تهران و شهر تهران فعال است اما حقیقتاً ما نگران هستیم و به طور جدی باید مسائل حل شود، بحران آب را نیز در شهر تهران داریم مسایل محیط زیست و آلودگی هوا از دیگر چالش هاست همچنین حمل و نقل و ترافیک و آلودگی هوا و آسییب های اجتماعی از بحث‌ها و مسائل بسیار جدی است که با آن روبرو هستیم ما خوشحالیم که آقای محسنی بندپی جز خبرگان این حوزه هستند.

عارف با اشاره به مشکلات مسکن مهر تاکید کرد: در مورد مشکل مسکن نیز تلاش و برنامه‌ریزی‌هاید خوبی برای اتمام پروژه مسکن مهر صورت گرفت ولی همچنان نیاز به تلاش بیشتر دارد و از طرف مجمع نمایندگان نیز با شما همکاری می‌کنیم تا وضعیت بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز