خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم در جمع خبرنگاران؛

آئین‌نامه سطح‌بندی دانشگاه‌ها در حال بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۳۲

وزیر علوم و تحقیقات، فناوری از بازنگری در آئین‌نامه سطح‌بندی دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور غلامی، وزیر علوم و تحقیقات، فناوری در حاشیه نشست نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین خبرها از ارز دانشجویی گفت: با بانک مرکزی در خصوص فرصت مطالعاتی و دانشجویان بورسیه به توافق رسیدیم. براساس این توافق قرار است برای فرصت مطالعاتی و دانشجویان بورسیه از ارز نیمایی پرداخت شود، چرا که بخش عمده بودجه را دولت می دهد.

او ادامه داد: وزارت علوم صرفا  بحث تأیید مدارک تحصیلی را در خصوص دانشجویانی که با هزینه شخصی خود تحصیل می کنند، برعهده دارد، اما در این میان بانک مرکزی این افراد را به بانک‌های عامل برای دریافت ارز معرفی می کند و پس از نرخ نیمایی، به آنها ارز داده می شود.

وی در خصوص سطح بندی دانشگاه ها اظهار داشت: آئین نامه سطح بندی دانشگاه‌ها در حال بازنگری است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: یک دوره سطح‌بندی دانشگاه ها انجام شده و امیدواریم تعدادی از دانشگاه‌ها که در سطح دو بودند، در ارزیابی جدید به سطح یک ارتقاء یابند و هدف از رتبه بندی دانشگاه ها ایجاد رقابت صحیح بین این مراکز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز