خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۱۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی مجید شیرانی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکمی از سوی سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، مجید شیرانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد معرفی و منصوب شد.

متن این حکم که به امضاء و تایید وزیر بهداشت رسیده، به شرح زیر است:

جناب مجید شیرانی

استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود و در چارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط این جانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زیر را انجام دهید:

تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی

اقدام لازم در زمینه تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان

عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم

اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت

حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی به منظور تقویت فرآیند محصولات و ارتقای سلامت

ارتقای برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی

صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی

توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود

تلاش در جهت تحقق راهبرد اجتماعی شدن نظام سلامت در تمام حوزه ها

رعایت اعتدال، توان مندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت

امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین وزیر بهداشت در پیامی از خدمات دکتر ارسلان خالدی فر در مدت تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد قدردانی کرد.

برادر گرامی جناب آقای دکتر ارسلان خالدی فر

خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. لذا بدین وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است همواره به عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز