خبرگزاری کار ایران

اجرای مرحله چهارم طرح مبارزه با سارقان توام با خشونت در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۵۲

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از اجرای مرحله چهارم طرح مبارزه با سارقان توام با خشونت درسراسر کشور و دستگیری ۹۱ سارق خشن خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا موذن در تشریح این خبر، اجرای طرح مبارزه با سرقت های توام با خشونت را یکی از برنامه های پلیس آگاهی برشمرد و اظهارداشت: در راستای تحقق اهداف قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، مرحله چهارم این طرح از جمله زورگیری خیابانی، کیف­ قاپی، سرقت به عنف، سرقت تحت پوشش مأمور و شناسایی و دستگیری سارقان خشن به مدت ۲ روز در سراسر کشور به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح، ۹۱ سارق خشن دستگیر شدند که متهمان به ۲۴۵ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد ۵۳ درصد از سارقان، سابقه دار و ۴۷ درصد از آنها فاقد سابقه بوده اند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم و دعوت به رعایت موارد حفاظتی و امنیتی برای پیشگیری از سرقت های خشن، خاطرنشان کرد: افزایش هزینه ارتکاب جرم به شکل های مختلف با همکاری دستگاه قضائی، تشدید مجازات سارقان به عنف و سلب امتیازات حبس زدایی از آنان، مدیریت بر جرم سرقت به عنف به منظور کاهش زمینه های ارتکاب جرم، ایجاد شرایط لازم برای بازگشت مجرمان به زندگی عادی و نیز جلوگیری از تکرار جرم نقش به سزایی در کاهش این گونه سرقت ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز