خبرگزاری کار ایران

مصدومیت دو کارگر بر اثر ریزش آوار یک خانه در حال ساخت

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۸۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت دو کارگر بر اثر ریزش آوار در یک خانه در حال ساخت خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 12:29 ظهر امروز در پی تماس‌های مردمی با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آوار در میدان هفتم تیر، کوچه مشهدی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران در آن مشغول به فعالیت بودند و به دلیل بی‌احتیاطی کارگران به هنگام کار، به یکباره سقف سه طبقه تخریب می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از این بود که دو نفر از کارگران در زیر آوار محبوس شده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌نشانان با عملیات به موقع و بررسی دقیق بسیار سریع این دو نفر را که دو کارگر تابع کشور افغانستان بودند که در حدود 35 و 40 سال سن داشتند را از زیر آوار خارج کنند.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه این دو کارگر زنده بودند اما دچار آسیب‌هایی شده‌ بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی در حال بررسی دقیق‌تر محل حادثه هستند تا در صورتی که فردی زیر آوار باشد آن را خارج کنند. در صورتی که فرد دیگری در زیر آوار نباشد دقایقی دیگر این عملیات به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز