خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

سیل و آبگرفتگی در ٨ استان کشور/ امدادرسانی به ٢٠٠٠ نفر

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۸۲

رییس سازمان امداد و نجات کشور از امدادرسانی به ٢٠٠٠ نفر در ٨ استان سیل‌زده کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات عملیات سیل و آبگرفتگی از ١٥ لغایت ١٨ آذر گفت: ٨ استان اردبیل، ایلام، خوزستان،‌ قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد، لرستان و همدان متاثر از سیل هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده خاطرنشان کرد: به ٥٤ شهر، روستاو مناطق عشایرنشین و ٢٠٠٠ نفر امدادرسانی شده است. همچنین برای ٢٤٠ نفر اسکان اضطراری فراهم شده و ٢١ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به فوت یک نفر در اندیکا در استان خوزستان گفت: از ١٢٨ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته و ٤١ دستگاه خودرو از سیلاب رهاسازی شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه ٦٦تیم شامل ٢٧٣ نفر در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: ٤٧ دستگاه چادر، ٧١٢ تخته پتو، ٣١٦ تخته موکت، ٢٠٢ کیلوگرم نایلون،  ٢٤٠ ست شست‌شو،‌ ١٤٠ شعله والور و فانوس، ٩٣بسته غذایی، ١٠٠٠ قوطی کنسروجات، ١٩٥کیلوگرم روغن، ٢٣٥کیلوگرم قند و شکر، ٢٥٠کیلوگرم حبوبات توزیع شده است.

به گفته سلیمی امدادرسانی در خوزستان و لرستان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز