خبرگزاری کار ایران

بطحایی مطرح کرد:

شرایط جدید بیمه فرهنگیان بزودی اعلام می‌شود/ تجدیدنظر در مجوز موسسات خصوصی

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۶۱

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد بزودی شرایط جدید بیمه فرهنگیان اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد بطحایی در حاشیه نشست با دانشجو - معلمان در دانشگاه فرهنگیان درباره مجوز موسسات خصوصی گفت: موسسات خصوصی باید تجدیدنظری در مجوزهای خود داشته باشند و اقداماتی را با وزارت ارشاد در این زمینه داشتیم. افرادی که دارای مجوز بودند هم باید قانون را رعایت کنند و برای تبلیغات مجوز مجدد بگیرند که در این راستا مکاتباتی با وزارت ارشاد انجام دادیم.

او درباره تعیین تکلیف بیمه فرهنگیان گفت: در شرایط فعلی و طبق  آخرین تصمیم دو مدل برای بیمه فرهنگیان داریم که همکاران به‌طور گزینشی می‌توانند یکی از گزینه‌ها را مشخص می‌کنند و شرایط آن طی روزهای اخیر مشخص می‌شود.

بطحایی درباره سه‌ساله شدن دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: در دانشگاه فرهنگیان روی این موضوع کار می‌کنند و اجرای طرح باعث می‌شود تا دانشجو- معلمان یک‌سال زودتر فارغ‌التحصیل شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند. همچنین این طرح  در گروه  برنامه‌ریزی درسی در حال بررسی و نهایی شدن است و مشکلی برای آن وجود ندارد و از حیث مالی هم برای ما امتیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز