خبرگزاری کار ایران

دیدار روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و ترکیه

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۲۴

روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و ترکیه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد مسعود زاهدیان؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، در نشستی با ابراهیم حقی صید اوغلو لری؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه، دیدار و گفت و گو کرد.

 سردار زاهدیان در این دیدار ضمن تشریح اقدامات پلیس ایران برای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: جامعه جهانی، سازمان های منطقه ای و بین الملل از افزایش کشت و تولید موادمخدر در کشورافغانستان نگران هستند و باید برای مبارزه با این معضل همکاری های همه جانبه بین المللی ارتقاء یابد.

وی  افزود: در عرصه مبارزه با مواد مخدر؛ شناسایی سر شبکه‌های اصلی و بین‌المللی تولید مواد مخدر سنتی و صنعتی و استفاده از تجربیات علمی و عملی پلیس جامعه جهانی ضرورت دارد و این نشست ها با هدف تبادل تجربیات و اطلاعات در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید تداوم  داشته باشد.

تلاش‌های ایران در مبارزه با مواد مخدر ستودنی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه نیز در این دیدار با بیان اینکه ۲ کشور ایران و ترکیه در مبارزه با مواد مخدر عزم راسخ دارند، اظهار کرد: تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر ستودنی است و آمادگی همه جانبه و جدی خود را برای همکاری با ایران اعلام می کنیم.

ابراهیم حقی صید اوغلولری در خاتمه این دیدار از پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی این جلسه تقدیرکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز