خبرگزاری کار ایران

مرگ ۲ دانشجو در سانحه رانندگی/تلاش پلیس برای شناسایی راننده متواری

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۱۸

رییس پلیس راه استان سمنان از کشته شدن دو دانشجو در تصادف شب گذشته در کیلومتر یک جاده سمنان دامغان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ تقی کبیری،‌ رئیس پلیس راه استان سمنان اظهارداشت: ساعت ۲۰:۲۰ شب گذشته وقوع یک فقره سانحه رانندگی در کیلومتر یک جاده سمنان دامغان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه ماموران پلیس راه که با دریافت خبر، بی درنگ به محل سانحه اعزام شده بودند مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری پس از برخورد با ۲ دانشجو از محل متواری شده است.

کبیری به مصدوم شدن هر ۲ نفر در صحنه تصادف اشاره کرد و گفت: متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات مصدومان نتیجه نداشت و ساعاتی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت ها جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی راننده متواری، خاطرنشان کرد: با بررسی های دقیق کارشناس پلیس راه، بی توجهی به جلو از سوی راننده علت وقوع این سانحه تشخیص داده شد.

رئیس پلیس راه استان با ابراز تاثر و تاسف از بروز این حادثه به عموم مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از وقوع این گونه حوادث تلخ و ناگوار هنگام تردد در حاشیه راه به ویژه در تاریکی شب مراقب تردد وسایل نقلیه باشید و نکات ایمنی را رعایت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز