خبرگزاری کار ایران

معافیت نفرات برتر مسابقات جهانی و آسیایی از خدمت سربازی

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۵۹

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: طبق ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، نفرات سوم مسابقات جهانی و نفرات دوم و سوم مسابقات آسیایی از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سردار ابراهیم کریمی در خصوص ضوابط و مقررات مربوط به معافیت سربازان قهرمان ورزشکار اظهارکرد: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به ورزشکاران مدال آور عرصه های جهانی و آسیایی که برای اعتلای نام کشور و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند، ضوابط و مقررات جدیدی به قانون سرباز قهرمان اضافه شد.

وی در تشریح مقررات مربوط به معافیت سربازی قهرمانان ورزشی بیان داشت: علاوه بر معافیت هایی که در قانون سرباز قهرمان مصوبه سال ۹۲ به آنها اشاره شده، طبق ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح همه نفرات سوم مسابقات قهرمانی جهانی و نفرات دوم و سوم مسابقات بازی های آسیایی نیز از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

سردار کریمی گفت: ورزشکارانی که در سال های گذشته موفق به کسب رتبه در مسابقات جهانی و آسیایی شده اند نیز می توانند از تسهیلات فوق بهره مند شوند.

وی افزود: این دسته از افراد با معرفی نامه وزارت ورزش و جوانان و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح می توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) برای معافیت از خدمت اقدام کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اذعان کرد: ضوابط و مقررات مربوط به سرباز قهرمان از سال ۹۲ اجرایی شده که طبق این ضوابط فقط نفرات اول تا سوم بازی های المپیک، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی جهانی، نفرات اول بازی های آسیایی و نفرات اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال می توانستند از خدمت سربازی معاف شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین طبق مقررات سرباز قهرمان سال ۹۲، یکی از فرزندان قهرمانان پارالمپیک جهانی که عناوین اول تا سوم را در این بازی ها کسب کرده اند از خدمت سربازی معاف می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز