خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار تهران خبر داد:

اسکان روزانه ۱۵۰نفر از زنان آسیب دیده در سامانسرای شمال شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۶۵

شهردار منطقه چهار تهران تاکید کرد: با نزدیک شدن به فصل سرما سامانسرای لویزان به همراه مددسرای دائمی منطقه ۴ آماده پذیرایی و اسکان ۲۰۰ نفر از زنان و مردان آسیب‌دیده و بی‌پناه است.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا حسینی نوکنده با اعلام این خبر و با بیان اینکه نخستین مددسرای منطقه ۴ به طور دائم میزبان افراد بی‌‌‌‌سرپناه و کارتن خواب است، گفت: به منظور ارایه خدمات رفاهی به بانوان آسیب‌‌‌دیده اجتماعی، سامانسرای لویزان با گنجایش ۱۵۰ نفر به صورت دائم و شبانه‌‌‌روزی پذیرای زنان آسیب‌دیده در شب‌‌های سرد سال است.

وی با بیان اینکه اسکان بانوان در سامانسرای لویزان تابع مقررات و شرایط خاصی است، اظهار داشت: اسکان بانوان در سامانسرای لویزان توسط مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری تهران و از طریق اخذ حکم مراجع قضایی صورت می‌‌‌گیرد.

شهردار منطقه چهار تهران با اشاره به نخستین مددسرای منطقه ۴ تصریح کرد: در مددسرای دائمی منطقه ۴، به صورت شبانه از ۵۰ نفر مردان آسیب‌‌‌دیده با شام گرم و صبحانه پذیرایی شده و در این مددسرای اسکان می‌‌شوند.

حسینی ادامه داد: نخستین مددسرای منطقه ۴ که تا سال ۱۳۹۴ به صورت موقت پذیرای مردان آسیب‌‌‌دیده بود با توجه به لزوم خدمات‌‌رسانی بیشتر در شب‌‌‌‌های سر سال، از سال ۱۳۹۵ به صورت دائم فعالیت خود را از سر گرفت.

وی افزود: هم‌‌‌اکنون گشت‌‌‌های شبانه این منطقه فعال بوده و در صورت مشاهده افراد بی‌‌‌‌خانمان، متکدی و در راه مانده این افراد به مددسرا منتقل می‌‌شوند.

شهردار منطقه چهار تهران اضافه کرد: شهروندان منطقه ۴ در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی‌‌‌سرپناه می‌‌‌توانند با تلفن‌‌های ۱۳۷ و ۵۵۵۲۲۳۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز