خبرگزاری کار ایران

در تلاشیم شاخص‌های امنیتی را همواره ارتقا دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۸۳

فرمانده نیروی انتظامی کلانتری‌ها و مراکز انتظامی را ملجاء و مامن امیدی برای مردم عنوان کرد و افزود: معتقدیم برای ارتقاء امنیت باید از ظرفیت مردم برای اجتماعی شدن موضوعات کمک بگیریم .

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز توفیقی حاصل شد تا در جمع مردم شریف استان، نماینده ولی فقیه، مسئولان نظامی و انتظامی باشیم.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت امنیتی مطلوبی در استان حاکم است و در بازدید هایی که حدود ۳ ماه گذشته از مرزهای استان و چند کلانتری داشتیم، امروز روحیه جهادی در کارکنان بیشتر قابل مشاهده است.

سردار اشتری، استفاده از امکانات به روز را در امنیت پایدار مرزها مهم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی با اقدامات پیشدستانه همواره در تلاش است تا شاخص ها را ارتقا دهد.

فرمانده ناجا گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته اکثر شاخص ها در استان رو به کاهش است و در این راستا ما شاهد کاهش ۲۰ درصدی تصادفات و ۱۵ درصدی تلفات رانندگی نسبت به سال گذشته در استان بوده ایم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور، کلانتری ها و مراکز انتظامی را ملجاء و مامن امیدی برای مردم عنوان کرد و افزود: معتقدیم برای ارتقاء امنیت باید از ظرفیت مردم برای اجتماعی شدن موضوعات کمک بگیریم .

وی، استفاده از تجهیزات و ظرفیت های موجود در کنار آموزش های مناسب را از دیگر اقدامات پلیس برای خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مردم استان قدردان زحمات و خدمات پلیس هستند و امیدواریم اگر مشکلات جزئی نیز وجود دارد با کمک مردم حل شود.

سر دار اشتری، تجهیزات و امکانات کلانتری‌ها را روز به روز در حال ارتقاء دانست و افزود: امیدواریم هماهنگی و اعتماد بین مردم و کلانتری ها بتواند در ارتقاء و پیشبرد هر چه بهتر ماموریت ها تأثیرگذار باشد.

فرمانده ناجا یکی از برنامه های چند ماهه باقی مانده از سال و سال آینده را هوشمندسازی پلیس در اکثر مأموریت ها عنوان کرد و گفت: استفاده از دوربین در بسیاری از جاده ها توانسته کار ما را برای تسریع و پیشگیری از وقوع جرم تسهیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز