خبرگزاری کار ایران

آمادگی ۵ هزار نیروی پلیس برای خدمت‌رسانی به زوار امام رئوف

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۰۲

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از ۵ میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد تشرف می‌یابند و بیش از ۵ هزار نیرو از سراسر کشور برای خدمت رسانی به زوار امام رئوف آمادگی دارند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و ایام پیش رو، اظهار داشت: از ماه ها قبل تصمیم بر این بود تعدادی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس در ستاد ناجا تدفین شوند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز این توفیق نصیب شد که میزبان 3 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ستاد ناجا باشیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم راه شهدا را همواره ادامه دهیم، افزود: تدفین این عزیزان همواره عامل افزایش انگیزه، روحیه شهادت طلبی و جهاد و برکت در کارها است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: پیش بینی شده  بیش از 5 میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس تشرف یابند و در این راستا بیش از 5 هزار نیرو از سراسر کشور برای خدمت رسانی و تأمین امنیت و آسایش زوار امام رئوف آمادگی دارند.

فرمانده ناجا یادآور شد: شهدا با نثار جان خود که ارزشمند ترین سرمایه زندگی آنها است حافظ جان، مال و ناموس مردم عزیز میهن بودند و بایستی همواره یاد و خاطر آنان را زنده نگه داریم.

سردار اشتری در خاتمه گفت: این شهدای گمنام گرانقدر 22 و 24 ساله هستند که در 21 تیر ماه سال 67 در تک دشمن بعثی  در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند و به همراه آنها شهید 19 ساله‌ای که در 15 تیرماه سال 61 در عملیات رمضان و در منطقه شرق بصره به شهادت رسیده نیز هست.

گفتنی است، طی مراسم باشکوهی با حضور فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام  برگزار و پیکر این عزیزان در جوار مسجد مالک اشتر ستاد ناجا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز