خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عنوان کرد؛

آموزش و توانمندسازی خانواده‌ها برای پیشگیری از اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۴۶

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بر آموزش و توانمندسازی خانواده‌ها برای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: توانمندسازی خانواده‌ها در خصوص پیشگیری از شروع مصرف مواد مخدر هم از لحاظ برقراری نظم و امنیت پایدار در مبلمان شهری موثر است و هم سرانه جرایم مرتبط را کاهش می‌دهد.

وی تاکید کرد: یکی از آسیب‌هایی که باید به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)توجه جدی به آن کرد، همین موضوع است که برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این حوزه نیازمند همکاری همگانی می‌باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا این پلیس برای کنترل و همچنین افزایش شناخت شهروندان نسبت به پیامدها و آثار سوء مصرف مواد مخدر، اقدام به اجرای طرح‌های متعدد آموزش همگانی بصورت اعزام کارشناسان پلیس برای سخنرانی به مجموعه‌ها، بویژه دبیرستان‌های پسرانه برای ملاقات با دانش آموزان والدین، ادارات و ارگان‌های دولتی و ...، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حد بضاعت و توزیع بروشور و سی دی‌های آموزشی کرده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان گفت: آموزش همگانی از اقدامات مهم و لاینفک این پلیس بوده و انشاالله نسبت به تقویت کمی و کیفی آن نیز اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز