خبرگزاری کار ایران

انسداد محور ایلام- حمیل از فردا صبح

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۲۱

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور ایلام -حمیل به سمت استان کرمانشاه از فردا به علت عملیات عمرانی و تعریض جاده تا ساعت 24 شب یکم آذرماه مسدود است.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ "رضا همتی زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: محور ایلام -حمیل به سمت استان کرمانشاه از فردا به علت عملیات عمرانی و تعریض جاده تا ساعت 24 شب یکم آذرماه مسدود است و رانندگان می‌توانند از محورهای جایگزین  ایلام- ایوان- اسلام آباد و یا ایلام-سرابله- پل سیمره، تردد کنند.

وی به ریزش کوه در مسیر جاده فرعی بانرحمان ترشابه اشاره کرد و گفت:  به علت بارندگی های اخیر جاده فرعی بانرحمان- ترشابه واقع در شهرستان ملکشاهی دیشب به صورت خفیف ریزش کوه داشت که توسط راه و شهرسازی مهران پاک سازی شد.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به مستعد بودن ریزش کوه در مسیر جاده فرعی بانرحمان- ترشابه واقع در شهرستان ملکشاهی، رانندگان از تردد غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان، رانندگان بایستی دقت در رانندگی را در دستور کار خود قرار داده و از انجام حرکات حادثه ساز در طول مسیر خودداری  و به توصیه ها و هشدارهای پلیسی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز