خبرگزاری کار ایران

با حکم غلامی؛

علویان‌مهر به سمت «سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۴۲

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدمهدی علویان‌‌مهر را به سمت سرپرست «دانشگاه صنعتی شیراز» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم انتصاب منصور غلامی خطاب به دکتر علویان آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست «دانشگاه صنعتی شیراز» منصوب می‌‌‌‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌‌‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌‌‌‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌‌‌‌‌ای از خدمات دکتر جلیل مقدسی، رئیس سابق دانشگاه صنعتی شیراز در زمان تصدی مسئولیت این دانشگاه قدردانی کرد.

محمدمهدی علویان‌‌‌مهر دانش آموخته دانشگاه شیراز، دارای مدرک دکتری شیمی و عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه صنعتی شیراز است.

وی پیش از این مدیریت دفتر استعدادهای درخشان، معاونت اداری و مالی، مدیریت دفتر همکاری‌‌‌‌های دانشگاه و صنعت، ریاست منطقه ۴ کشوری دانشگاه فنی و حرفه‌‌‌‌ای، ریاست دانشکده فنی و حرفه‌‌‌ای شهید باهنر شیراز و ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس را برعهده داشته است.

همچنین علویان‌‌‌مهر عضو حقیقی شورای دانشگاه، عضو کمیته بررسی صلاحیت عمومی اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شیراز و مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای در امور برنامه، بودجه و توسعه بوده است.

وی انتشار ۱۳۴ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و بین‌‌المللی، تالیف دو عنوان کتاب و ارائه ۱۴ مقاله در کنفرانس‌‌‌‌های داخلی و بین المللی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

همچنین علویان‌‌‌‌مهر دارای دو طرح پزوهشی ارتباط با صنعت است و تاکنون راهنمایی بیش از ۳۵ دانشجوی کارشناسی ارشد و پنج دانشجوی دکتری را برعهده داشته است.

از افتخارات سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز می‌‌‌توان به کسب عنوان استاد نمونه دانشگاه صنعتی شیراز در سال ۱۳۸۷ و انتخاب به عنوان چهره منتخب استان فارس در سال ۱۳۸۸، کسب عنوان پزوهشگر برتر در سال ۱۳۹۰ و مدیر نمونه استان فارس در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز