خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی مطرح کرد:

استفاده بی‌رویه از نمک باعث شده خاک را در بزرگراه‌ها عوض کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۰۲

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای شهر مصوبه‌ای در عدم به‌کارگیری از نمک برای مقابله با برف داریم؛ درخواستم این است که شهرداری به این مصوبه پایبند باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در یکصد و یکمین جلسه شورا با اشاره به حمایت جمعی از اصحاب رسانه در جلسه قبل شورا گفت: در جلسه گذشته و در پی سخنان یکی از اعضای محترم، اعضای شورا از بنده حمایت داشتند که لازم می‌دانم از آنان تشکر کنم. تشکری هم از دوستان رسانه‌ای داشته باشم چراکه بعد از جلسه متوجه شدم دوستان رسانه نامه‌ای در جهت حمایت از من به نگارش درآوردند. رابطه‌ی من با اصحاب رسانه هیچگاه یکطرفه و از موضع قدرت نبوده است. از این نامه بر خود می‌بالم و این نامه برای من ارزشمند و افتخارآمیز است.

مسجدجامعی با اشاره به آغاز فصل سرما و اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری گفت: ما در شورا مصوبه‌ای در عدم به‌کارگیری نمک برای مقابله با برف داریم که امیدوارم شهرداری به این موضوع پایبند باشد.

وی ادامه داد: ما نباید برای مقابله با برف راه سریع و آسان را انتخاب کنیم؛ به هر روی برف معصومیتی دارد و چهره شهر را نیز معصومیت می‌بخشد و این در حالی است که به‌کارگیری بی‌قاعده نمک موجبات از بین رفتن خاک، درختان و فضای سبز می‌شود.

مسجدجامعی اظهار داشت: در دوره‌هایی اینقدر نمک به کار گرفته شده بود که مجبور به تعویض خاک در برخی بزرگراه‌ها شدند. بنابراین در به‌کارگیری نمک این را تاکید می‌کنم ما مصوبه‌ی عدم به‌کارگیری یا قاعده‌مند شدن استفاده از نمک را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز