خبرگزاری کار ایران

احمد مسجدجامعی:

اقدام وزیر ارتباطات برای مهار اعتراضات مردمی قابل تقدیر است/شهرداری هم این شفافیت را الگو کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۶۵۳

عضو شورای شهر با اشاره به انتشار لیست شرکت‌هایی که با ارز دولتی موبایل وارد کرده‌اند، افزود: انتشار اسامی این شرکت‌ها در راستای شفافیت و مهار نابسامانی شهری قابل تقدیر بود و خوب است که مسئولان شهری نیز همچون دولت در راستای شفاف‌سازی حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در هفتادودومین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور با اشاره به اقدامات اخیر و نابسامانی‌های شهری گفت:‌ وزیر ارتباطات در پی اعتراضات پاساژ موبایل علاءالدین بدون پوشش رسانه‌ای در محل حاضر شد و برای مهار کردن مساله حرکتی سنجیده انجام داد و این جای تشکر از دولت را دارد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: این اتفاق خوب است چراکه شاهد از بین رفتن فاصله بین مردم و مسئولین بودیم.

مسجدجامعی با اشاره به انتشار لیست شرکت‌هایی که با ارز دولتی موبایل وارد کرده‌اند، افزود: انتشار اسامی این  شرکت‌ها در راستای شفافیت و مهار نابسامانی شهری قابل تقدیر بود و خوب است که مسئولان شهری نیز همچون دولت در راستای شفاف‌سازی حرکت کنند.

این عضو شورای شهر با اشاره به وعده‌های سال گذشته شورا به خبرنگاران برای بهبود شرایط آرامگاه شهدای مشروطه تصریح کرد: این ساختمان در جنوب باغ شاه قرار داشته و در طول زمان بخشی از ساختمان دچار آسیب شده است. قرار بود این مجموعه تا ۱۷ مرداد بسامان شود اما آنچه باید صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه بهبود شرایط این خانه هزینه زیادی ندارد، ادامه داد: هنرمندان نامی روی این ساختمان کار کردند و فقط باید هزینه‌ای معادل ۲۰۰ میلیون تومان برای تملک آن اختصاص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز