خبرگزاری کار ایران

دختر ۲۶ ساله نیازمند کمکِ درمانی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۰۴

دختر جوان 26 ساله و اهل یکی از استان‌های غربی کشور نیازمند کمک درمانی است.

به گزارش ایلنا، دختر جوانی 26 ساله اهل یکی از استان‌های غربی کشور که در سمت راست مغز خود دارای توده‌ای است و این توده در حال بزرگ شدن است، ایشان متاسفانه از قبل هم دچار بیماری لوپوس بوده که با بزرگتر شدن توده داخل سرش و تاثیر لوپوس بر آن باعث تشنج و حرکات غیر ارادی در بدنش می شود.

پزشکان بدلیل همین بیماری برای عمل جراحی توده داخل سر این بیمار دستور بستری و عمل جراحی فوری نامبرده را برای چند روز آینده صادر کرده اند، هزینه عمل جراحی این خانم جوان که فقط در تعداد اندکی از بیمارستانهای تهران بدلیل نیاز بودن دستگاه خاص قابل انجام است 28500000 تومان است این خانواده که سرپرست ان یک پدر کارگر است مبلغ 10000000 تومان با عنایت دوستان و آشنایان جمع آوری کرده‌اند و برای تامین الباقی هزینه عمل جراحی نیازمند کمک و یاری هستند.

به امید خداوند متعال و کمک و یاری شما عزیزان امیدواریم بتوانیم الباقی هزینه عمل جراحی این بیمار نیازمند را که مبلغ 18500000 تومان است تهیه و پرداخت کنیم.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و نجات زندگی این دختر جوان نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز