خبرگزاری کار ایران

آبشت اعلام کرد:

تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب‌های بین‌المللی خور باهو و گواتر

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۴۰

برنامه مدیریت جامع تالاب‌های مرزی خور باهو و خلیج گواتر نهایی شده و در انتظار تصویب در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان چابهار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل آبشت، مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران با اشاره به فرایند تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب‌های خور باهو و خلیج گواتر گفت: با بکارگیری رویکرد زیست‌بومی و مشارکت و همراهی دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد و جوامع محلی حاشیه تالاب‌های بین‌المللی خور باهو و خلیج گواتر و در یک فرایند برنامه‌ریزی از پایین به بالا، برنامه مدیریت جامع تالاب‌های مرزی خور باهو و خلیج گواتر تهیه و برای تصویب به دست‌اندرکاران شهرستان چابهار ارائه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ارزش‌ها و کارکردهای ویژه این تالاب‌ها در سطح منطقه و بخصوص برای جوامع محلی، با یک برنامه‌ریزی صحیح می‌توان از خدمات ارائه شده توسط تالاب‌ها جهت توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کرد و برنامه مدیریت جامع که با مشارکت و نظرات تمامی دستگاه‌های منطقه تهیه شده بستر مناسبی برای کار فراهم آورده است.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌ها با اشاره به تصویب و ابلاغ این برنامه در آینده نزدیک افزود: برای اجرای برنامه، اقدامات مناسبی در دبیرخانه تالاب‌ها انجام شده که با پشتیبانی‌ها صورت گرفته شاهد نتیجه اقدامات پیش‌بینی شده در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز