خبرگزاری کار ایران

ضرورت روحیه شهادت‌طلبی و جهاد برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۰۷

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: باید از شهادت شهدای گمنام درس بگیریم و به دنبال تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم چرا که برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز به روحیه شهادت طلبی و جهاد است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی"، در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام دفاع مقدس که با حضور فرمانده ناجا، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی در ستاد ناجا برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گمنام مأموریت دارند در فضایی که سبقت برای دنیا و دنیاگرایی غلبه دارد به من و شما خطاب کنند ما با استخوان های پوسیده مان از اسلام و راه آن، محافظت می کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه شهدا همیشه جامعه را نور افشانی و معطر می کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع مسئولان و فرماندهان لشکر حضرت محمد (ص) که به بحث عوام و خواص شهرت یافت، فرمودند:" از  جمله وظایف رهبری این است که نگذارد شعله شهادت به خاموشی گراید. تا روزی که این شعله روشن است هیچ کس نمی تواند ملت ما را از آرمان های اسلامی بازدارد.

وی عنوان کرد: امام(ره) فرمودند"شهادت رنج است" اما چون آرمان و هدف شهادت مقدس است، خداوند این رنج را آسان می کند باید از شهادت شهدای گمنام درس بگیریم که برای چه شهید شدند و یگانه سرمایه انسانی یعنی جان خود را تقدیم آرمان های اسلامی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: در یک کلمه شهید برای حاکمیت دین و نظام و حکومت اسلامی که برپایی آن آرزوی همه انبیاء الهی است به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان خود، دست بیگانگان را از کشور قطع کردند تا ارزش های اسلامی برپا شود. اگر قرار بود امروز دستمان را به سوی بیگانگان دراز کنیم پس دیگر نیازی نبود شهدا از جان خود بگذرند.

عالی ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: باید از شهادت شهدای گمنام درس بگیریم و به دنبال تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم چرا که برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز به روحیه شهادت طلبی و جهاد است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه گفت: بحمدالله همچنان در نیروی انتظامی باب شهادت باز است و مقامی بالاتر از این فضلیت نداریم پس ما باید ضمن تکریم و تجلیل و بهره مندی از این فضل الهی، همتی عظیم برای تحقق آرمان های شهدا و ارزش های دینی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز