خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی پلیس پیشگیری:

زوار در موج بازگشت با پلیس همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۵۳

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم زوار اربعین، گفت: با آغاز موج بازگشت نیز انتظار می رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی همچنان همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی هاشمی" با اشاره به حضور گسترده و موثر پلیس پیشگیری در ماموریت اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام محرم، تمام نیروها از جمله پلیس های تخصصی به صورت فعال و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران هستند،پلیس پیشگیری تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به زائران به کار گرفته است و این روند تا پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

وی با اشاره به خدمات دهی پلیس به زوار و تلاش نیروی انتظامی برای ارائه مطلوب ترین خدمات، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند، هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها نداشته ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم و احترام به زوار اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: کارکنان پلیس پیشگیری اعزامی به ماموریت اربعین به گونه ای تلاش کردند  زائران خاطره خوب و خوشی از پلیس و شیوه خدمت رسانی نیروی انتظامی داشته باشند.  

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی بیان کرد: تمرکز پلیس پیشگیری به اقدامات ایمنی و امنیتی معطوف بوده لذا این پلیس تخصصی در ماموریت اربعین عهده دار بیشترین مسئولیت در تامین امنیت زائران بوده است.

سرهنگ هاشمی در خاتمه گفت: با آغاز موج بازگشت نیز  انتظار می رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی  مچنان همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز