خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس:

موکب‌های پرهزینه شهرداری در اختیار برخی اعضای شورای چهارم است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۱۷

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور نیروهای شهرداری در کربلا و نجف عمدتا به صورت داوطلبانه و در راستای انجام ماموریت‌های محوله و خدمات شهری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در نودوششمین جلسه شورا به ارایه گزارش بازدید خود از اقدامات نیروهای شهرداری تهران در عتبات عالیات پرداخت و گفت: در آستانه اربعین حسینی بازدیدی به همراه شهردار تهران از اقدامات نیروهای شهرداری تهران در عتبات داشتیم.

وی ادامه داد: از شهرداری تهران بالغ بر 1350 از همکاران اعزام شده بودند که این عزیزان عموما از میان داوطلب ها و با ضوابط خاص انتخاب شدند. با این حال در مجموع نیروهای اعزامی از سوی شهرداری ها 2395 نفر بوده که در سه شهر نجف، کربلا و کوفه به خدمات رسانی بر اساس توافقات  مشغول هستند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نیروهای شهرداری تهران در سه شهر مستفر هستند که 950 نفر از آنان در کربلا و 400 نفر در نجف و کوفه مستقر هستند.

 حق شناس در ادامه افزود: دیدارهایی با مسئولان عتبات داشتیم که در مجموع در تمام دیدارها رضایت جدی از شهرداری تهران و عملکرد همکاران کاملا وجود داشت.

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: نکته قابل توجه در حضور نیروهای شهرداری در کربلا و نجف این است که این حضور عمدتا در راستای ماموریت های محوله و اقدامات خدمان شهری بوده و برخلاف روند گذشته که حضورها بیشتر جنبه زیارتی داشته، حضور نیروهای شهرداری تهران در راستای ماموریت های محوله بوده است. این موضوعی است که از سال گذشته و به ویژه امسال در دستور کار ما قرار گرفته است.

حق شناس در ادامه از حضور داوطلبان نیروهای سازمان بهشت زهرا، آتش نشانی و شرکت شهر سالم در ماموریت های امدادی و خدمات تخصصی تقدیر کرد.

این عضو شورا همچنین با بیان اینکه برخی موکب هایی که با هزینه شهرداری برپا شده، اکنون در اختیار شهرداری نیست گفت: متاسفانه موکبی که قبلا با هزینه های بالایی در شهرداری در دوره مدیریت قبلی شکل گرفته بود و می بایست هم اکنون در اختیار سازمان بسیج شهرداری باشد، در اختیار برخی اعضای شورای قبلی است و این امر جای سوال دارد.

حق شناس در ادامه گفت: در روزهایی که ما آنجا بودیم بر اساس اطلاعات برای یک میلیون و ششصد هزار نفر ویزا صادر شده بود که البته مشکلاتی از بابت تهیه و واگذاری ارز وجود داشت که ما آنها را به مسوولان منتقل کردیم ولی نکته ای که می خواهم بگویم این است که با وجود تمام اقدامات شهردارها که قابل تقدیر است اما این اقدامات هیچ تناسبی با اقدامات مردمی ندارد و مردم عاشقانه و داوطلبانه به زائران خدمت رسانی می کنند. با این حال حضور همکاران ما یکی از برگ های پر افتخار ما در شورای پنجم محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز