خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجوی علوم پزشکی در جشنواره دانشجوی نمونه

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۳۷۰

حدود دو هزار و ۷۰۶ دانشجوی علوم پزشکی در سامانه بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت به پایان رسیده است و حدود دو هزار و ۷۰۶ دانشجو اقدام به ثبت نام در سامانه این جشنواره کردند.

از میان آثار ارسالی حدود ۴۶۳ دانشجو به مرحله رقابت درون دانشگاهی راه یافتند که داوری مرحله دانشگاهی از دوم آبان آغاز شده و این مرحله تا ۱۴ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشترین تعداد شرکت کنندگان از میان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به ترتیب از دانشگاه‌های یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز هستند.

دانشجویان در این جشنواره در پنج مقطع تحصیلی؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دکتری تخصصی و دستیاری با یکدیگر رقابت می‌کنند و کسانی که بیشترین امتیاز را در سه سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کسب کنند در مرحله دانشگاهی مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

آن دسته از دانشجویانی که امتیاز ۶۰ به بالاتر را کسب می‌کنند به عنوان نماینده دانشگاه وارد مرحله کشوری شده و مستندات آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و ۱۳ دانشجوی برتر به تفکیک مقاطع تحصیلی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز