خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی:

دی ماه در بیش از ۸۰ شهر درگیری شده بود/ با هوشمندی برخورد کردیم

کد خبر : ۶۸۴۴۵۶

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در دی ماه در بیش از ۸۰ شهر درگیری شده بود که نیروی انتظامی با هوشمندی و ظرفیت‌ بالایی با آن برخورد کرد و جا دارد از آن یک مستندی ساخته شود.

به گزارش ایلنا، سردار اسکند مومنی جانشین سابق فرمانده ناجا در نشست عمومی فرماندهان، رؤسا و مدیران ارشد ناجا و در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین ناجا و سردار محمدعلی نوری‌نژاد به عنوان معاون هناهنگ کننده  یکی از دوران خوب کاری من در ناجا بود و تلاش همه ما برای حل مشکلات موجود بود، اظهار داشت: هماهنگی خوبی در سطوح مختلف وجود داشت.

وی ادامه داد: در حوزه عقیدتی و سیاسی و پلیس‌های تخصصی همدلی و هم افزایی بالایی وجود داشته است و توانستیم در تمامی ماموریت‌ها به خوبی عمل کنیم.

سردار مومنی با بیان اینکه نیروی انتظامی ظرفیت‌ بسیار بسیار بالایی دارد و هر ماموریتی که ناجا انجام می‌دهد ان ماموریت را به بهترین شکل انجام می‌دهد، گفت: هر تهدیدی که توسط دشمن کشورمان را تهدید می‌کرد با برنامه‌ریزی با آن مقابله می‌کرد.

وی ادامه داد: در دی ماه در بیش از ۸۰ شهر درگیری شده بود که نیروی انتظامی با هوشمندی و ظرفیت‌ بالایی با آن برخورد کرد و جا دارد از آن یک مستندی ساخته شود.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در زمان درگیری‌ها در کشور حدود ده شب تمامی فرماندهان در اتاق خود می‌خوابیدند و صحنه‌ها مدیریت می‌شد. کوچکترین تردیدی در هیچ‌کدام از فرماندهان ایجاد نشد و من به خودم به نیروی انتظامی افتخار می‌کنم که در اینجا خدمت کردم.

وی با اشاره به مانوریت‌های ناجا گفت: در سال گذشته پس از اربعین حسینی زلزله سرپل ذهاب ایجاد شد و نیروهای یگان ویژه به سرپل ذهاب اعزام شدند و بدون خستگی در آنجا حضور پیدا کردند و میدان را به دست گرفتند؛ پس از آن انتخاب اقلیم کردستان و تحرکات آنجا بود و نیروها با تمام توان وارد شدند.

جانشین سابق فرمانده ناجا گفت: ناجا ظرفیت‌های بالایی دارد و از آن در تمامی ماموریت‌ها استفاده کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز