خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی در جمع خبرنگاران:

درمان در حوزه اعتیاد جوابگو نیست/ اصلاح و به‌‌روز شدن قوانین از اولویت‌هایم است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۸۱

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد:‌ با توجه به تغییرات در الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی یکی از اولویت‌های من اصلاح و به‌‌روز شدن قوانین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسکندر مومنی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های شده است، گفت: در پنج سال گذشته کارهای خوبی در راستای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که آنها را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: اولویت‌‌های من در ستاد موضوعاتی از جمله مقابله توزیع، ترانزیت، بازپروری و درمان پیشگیری و استفاده از ظرفیت‌های بین‌الملل است.

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه معتقدم درمان در حوزه اعتیاد جوابگو نیست، اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد تعداد کمی از معتادان پس از درمان پاک می‌شوند، به همین دلیل مهمترین اولویت ما پیشگیری است.

مومنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امروز با توجه به تغییر الگوی مصرف مواد مخدر و گرایش جوانان به مواد مخدر گل، آیا در راستای برخورد با مصرف‌‌‌کنندگان و توزیع‌‌‌‌کنندگان نیاز به اصلاح قانون داریم، تصریح کرد: با توجه به تغییرات در الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی یکی از اولویت‌های من اصلاح و به‌‌روز شدن قوانین است.

وی با تاکید بر اینکه همکاری‌های بین‌‌المللی یکی از اولویت‌ها کاری من است، خاطرنشان کرد: ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و ایزان قاطعانه وصادقانه با ورود مواد مخدر برخورد کرده است و کاری ندارد که به کجا صادر می‌‌‌شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: کشورهای غربی باید به مسئولیت‌‌های خود واقف باشند و باید همه کشورها به نقش خود را در مبارزه با مواد مخدر ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز