خبرگزاری کار ایران

کلانتری در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی:

دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی الگوی سایر دانشگاه ها باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۹۷

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با برنامه ریزی های اساسی این دانشگاه باید الگوی دانشگاه های تراز انقلاب باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی که به میزبانی واحد ارومیه برگزار شد، گفت: انتظار می‌رود با فعالیت های فرهنگی که پس از تغییر و تحول در این دانشگاه صورت می‌گیرد، دانشگاه آزاد اسلامی الگویی برای سایر دانشگاه ها باشد که به آن اقتدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است مسائل فرهنگی بیش از سایر حوزه ها مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همه فعالیت های دانشگاه تحت الشعاع فعالیت های فرهنگی قرار می‌گیرد که این امر نشان دهنده اهمیت امور فرهنگی در دانشگاه هاست.

دکتر کلانتری توجه ویژه مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی را نعمتی برای این دانشگاه عنوان کرد و افزود: نگاه رهبری به دانشگاه متفاوت و بسیار مغتنم است که این مهم، فعالیت چند برابری دانشگاه را در حوزه فرهنگی می‌طلبد تا با حرکت در مسیری درست به بیانات ایشان جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: علیرغم اهمیت فرهنگ در جذب مخاطبان و دانشجویان امروز شاهد به حاشیه رفتن مسائل فرهنگی در دانشگاه‌های کشور هستیم که این امر موجب دلزدگی خانواده ها و دانشجویان از محیط دانشگاه می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان توجه ویژه روسای واحدها، اساتید و کارکنان را به دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری در دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شد و افزود: این دستورالعمل حاصل برنامه ریزی های دقیق است که توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به واحدهای دانشگاهی ابلاغ و بسیاری از واحدها شروع به اجرای آن کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز