خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت در مرزها حاکم است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۹۶

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امنیت کامل در مرزها حاکم است، گفت: برادری و همدلی میان دو ملت ایران و عراق موج می زند و طنین لبیک یا حسین (ع) خواب دشمن را آشفته می کند.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه  بازدید از مرز مهران افزود: ایران اسلامی و جهان اسلام در شور و حال اربعین حسینی (ع) است، همه امت اسلامی روزشماری می کنند که با فرا رسیدن اربعین از فیوضات آن بهره مند شوند.

وی افزود: حضور و شرکت در این کنگره بزرگ جهان اسلام؛ لبیک به امام حسین(ع) است، امروز ایران اسلامی شور و حال حسینی دارد و نه تنها ملت ما برای پیوستن به کنگره بزرگ اربعین آماده و مشتاق هستند، بلکه میزبان سایر کشورها  نیز بوده که از ایران اسلامی عبور می کنند که به این همایش بزرگ جهان اسلام بپیوندند.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی این افتخار را دارد در مرزهای شرقی استقبال کننده زائران سایر کشورها باشد و در مرزهای غربی هم استقبال کننده و بدرقه کننده زوار باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه افتخار می کنیم که  توفیق خدمتگزاری به زوار را داریم، خاطر نشان کرد: مردم مسلمان عراق استقبال کننده زائران ایرانی هستند، برادری و همدلی  میان ملت  ایران و عراق موج می زند و طنین  لبیک یا حسین(ع ) خواب دشمن را آشفته می کند.

وی در خاتمه گفت: با عنایت خداوند هماهنگی و همکاری خوبی  میان  مرزبانان دو کشور ایران و عراق  وجود دارد و تاکنون  هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز