خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی تردد زائران اربعین از مرزهای ایلام و خوزستان/ برنامه‌های تفصیلی و کارآمد، اصلی مهم در مراکز آموزش مرزبانی

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۸۳۰

فرمانده مرزبانی ناجا، گفت: طبق برآوردهای انجام شده؛ پیش بینی می‌شود شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی تردد زائران در مرزها باشیم که برای خدمات رسانی به زائران تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در دیداری صمیمانه با سربازان وظیفه مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی کرمانشاه، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را به همه‌ شما سربازان رشید و مخلص اسلام تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: لبیک یا حسین(ع) یعنی به منصه ظهور درآمدن فکر، ذکر و اعمال؛ فرقی نمی‌کند شیعه باشیم یا سنی، در واقع روح حاکم بر لبیک یا حسین (ع)، برادری و برابری است.

فرمانده مرزبانی ناجا خطاب به فراگیران آموزشی گفت: از شما تقاضا دارم من را برادر خطاب کنید، حلقه وصال ما به شما کلمه "برادر" است؛ در دوران دفاع مقدس هم همین برادر گفتن‌ها بود که پیروزی جنگ را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

سردار رضایی با اشاره به کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع)، تصریح کرد: همرزمان من در مرزها آماده تأمین امنیت زائران برای برگزاری کنگره عظیم پیاده روی اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه هستند.

وی عنوان کرد: طبق برآوردهای انجام شده پیش بینی می‌شود شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی تردد زائران در مرزها باشیم که برای خدمات رسانی به زائران تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مقام عالی مرزبانی کشور در ادامه افزود: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی دقیق از شرایط منطقه، امنیت پایدار در سرتاسر مرزهای کشور را برقرار کرده‌اند که جا دارد از سلحشوران مرزبانی تشکر کنم.

سردار رضایی در خاتمه افزود: آموزش، افزایش مهارت، بینش و اعتقادات مرزبانان امری ضروری است که خوشبختانه مراکز آموزش مرزبانی با دارا بودن برنامه‌های تفصیلی و کارآمد، نیروهای مجرب و توانمند را به مرزهای کشور تزریق می‌کنند.#

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز