خبرگزاری کار ایران

معاون جدید برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری:

مردم نگران ناآشنایی من با برنامه سوم توسعه شهری نباشند/در تدوین سه برنامه توسعه کشور نقش اساسی داشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۷۰

معاون جدید برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری با بیان اینکه در تدوین سه برنامه توسعه کشور نقش اساسی داشته است، تاکید کرد: امیدوارم مردم و همکاران نگران ناآشنایی من با برنامه سوم توسعه شهری نباشند.

سکینه اشرفی،‌ معاون جدید برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتصاب خود به جای حجت‌الله میرزایی و نگرانی‌هایی که نسبت به ناآشنایی او با لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران وجود دارد، گفت: باید اعلام کنم ۱۸ سال کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور بوده‌ام.

وی ادامه داد: من در سه برنامه توسعه کشور شامل برنامه‌های چهارم، پنجم و ششم؛ هم در مرحله تدوین و هم برای تصویب آن‌ها در مجلس شورای اسلامی‌نقش اساسی داشته‌ام.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه باتوجه به مسائل یادشده با بحث تدوین برنامه و دفاع از آن ناآشنا نیستم، گفت: بنابراین امیدوارم مردم و همکاران درخصوص این مساله نگرانی نداشته باشند.

اشرفی در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری تمامی‌مدیران معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراها و سایر کارشناسان امر به همراه آقای دکتر میرزایی (معاون سابق) نگرانی‌ها را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز