خبرگزاری کار ایران

میرزایی:

کمیته تلفیق احکام برنامه سوم توسعه شهرتهران آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۴۵

تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران از صبح دیروز با تشکیل کمیته تلفیق احکام، وارد فاز نهایی شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه فرآیند تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران که معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران مسئولیت آن را برعهده دارد، کمیته تلفیق احکام برنامه سوم طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر با حضور مدیران و کارشناسان کمیته‌‌‌های تخصصی برگزار می‌‌شود.

این کمیته از صبح دیروز شنبه ۲۴ شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون احکام برخی کمیته‌‌‌‌های بخشی و فرابخشی همچون کمیته حمل و نقل و ترافیک، اقتصاد و مالیه شهری، هوشمندسازی و ایمنی و مدیریت بحران، اجتماعی و فرهنگی، حکمروایی، محیط زیست و خدمات شهری مورد بررسی نهایی قرار گرفت.

حجت‌‌الله میرزایی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در این جلسه از برگزاری ستاد عالی برنامه سوم در روز سه‌‌‌‌شنبه هفته جاری با حضور سید محمدعلی افشانی شهردار تهران، معاونان شهردار، محسن هاشمی ریاست شورای شهر، یکی از نمایندگان مجلس و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گفته وی، برنامه سوم توسعه شهر تهران هفته نخست مهرماه به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز