خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی وزارت بهداشت مطرح کرد:

رونمایی از سند حمایت از کسب‌ و کارهای نوپای دیجیتال سلامت

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۵۱

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: سند حمایت از کسب‌وکارهای نوپای دیجیتال به‌منظور حمایت از این کسب‌وکارها، در جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدهادی ایازی در توضیح سند حمایت از کسب‌وکارهای نوپای دیجیتال اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسه شورای عالی سلامت در سال گذشته، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت مکلف شده‌اند تا به فعالیت در حوزه توسعه اکوسیستم سلامت دیجیتال بپردازند، به این منظور با امضای تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت و معاونت علمی ریاست جمهوری، کمیته‌ای در وزارت بهداشت با نام کارگروه توسعه کسب‌وکارهای نوپای دیجیتال سلامت تشکیل و پس از برگزاری جلسات متوالی قرار شد تا بسته‌ای حمایتی برای کسب‌وکارهای دیجیتال تهیه شود.

به گفته وی، در این بسته که در جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت رونمایی می‌شود، نقش هر دستگاه و چگونگی حمایت آن‌ها از استارتاپ‌ها، چگونگی حمایت و تعامل با شتاب‌دهنده‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سایر زمینه‌های توسعه کسب‌وکارهای نوپا مشخص شود.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت ادامه داد: جزئیات دیگری مانند حمایت در راستای تجاری‌سازی و دیگر تسهیلاتی که می‌توان برای این استارتاپ‌ها در نظر گرفت هم در بسته حمایتی قرارگرفته است.

ایازی با اشاره به اهمیت حمایت از کسب‌وکارهای نوپا بیان کرد: کارگروه کسب‌وکارهای نوپای دیجیتال سلامت به دنبال برنامه‌ای برای حمایت از نزدیک به ۱۰۰ استارتاپ حوزه سلامت و ایجاد بستر برای توسعه استارتاپ‌های جدید است و تلاش می‌کند تا با ایجاد موجی علمی و فرهنگی، در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم از طریق ظرفیت‌های سلامت دیجیتال حرکت کند.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت به ریاست سیدمحمدهادی ایازی و دبیری امیرحسین اسدی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی حجازی به عنوان دبیر اجرایی، با شعار رسانه های دیجیتال، نبض اجتماعی شدن سلامت توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۵ و ۲۶ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir  قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز